Information
-
Telefon
-
E-mail
-
Adresse
Herstedvang 8
2620 Albertslund -
Åbningstider
Man - Tor 10.00 - 15.00
Fre 10.00 - 14.00
FAQ
Hvis dine spørgsmål ikke besvares her, er du velkommen til at kontakte vores supportteam på [email protected]
Kan jeg flytte et eksisterende nummer?
Du kan ikke flytte et nummer til os. Du får automatisk tildelt et tlf nr til brug i dit udstyr.
Følger der tale med i abonnementet?
Som udgangspunkt følger der kun tale med i 500MB og 1GB abonnementerne. Ønsker du tale inkluderet i en af de andre pakker bedes du kontakte os.
Følger der et dansk tlf. nr. med?
Ja, du modtager et dansk 8-cifret nummer ved oprettelse.
Hvor længe er opsigelsesperioden?
Vi har ingen binding og du kan altid opsige med 1 måneds varsel. Opsiger du f.eks. d. 20 i måneden betaler du dermed for måneden ud + 1 md.
Kan jeg bestille flere simkort på en gang?
Jeps - Du kan bestille så mange simkort/abonnementer som du ønsker.
Hvilket slags simkort modtager vi?
Du får afsendt et simkort som indeholder 3-i-1 type (nano, micro, og alm).
Hvor meget koster det at skifte abonnement?
Hvis dit behov ændrer sig tilbyder vi helt gratis at skifte dit abonnement.
Følger der MMS med i pakkerne?
Ja, MMS er inkluderet i pakkerne. Hvis du fx vælger pakken til 35kr inkl. moms (28kr. ex moms) får du 1000 SMS/MMS.
Hvad er leveringstiden?
Vi sender som udgangspunkt med quickbrev, hvor leveringstiden er 1-3 hverdage.
Virker det i 2G udstyr?
Ja, vores simkort kan bruges i alle 2G enheder. Simkortene kan bruges i alle udstyr der kører på 2G eller 4G.
Hvad sker der, hvis jeg opbruger data eller SMS/MMS før måneden er omme?
Hvis data eller SMS/MMS bliver opbrugt før måneden er omme kan du fortsat bruge det - dog tæller det som overforbrug. Der er derfor ikke spærret for overforbrug. Tjek priserne for overforbrug i vores Prisliste.
Kan simkortet bruges til streaming af film/tv, gaming og surfing?
Vi anbefaler ikke at bruge vores simkort til streaming, gaming og surfing, da vores pakker ikke er beregnet til dette. Bemærk at vores pakker indeholder MB og ikke GB.
Har I abonnementer med mere end 1 GB?
Ja, vi tilbyder også pakker med 5 GB, 30 GB, 100 GB og 500 GB. Kontakt [email protected] for mere info.
Kontakt os
Kundeservice har åbent mandag-torsdag fra 10-15 og fredag fra 10-14, og vi kan fanges på mail, chatten og de sociale medier.
my nemSIM
På "my nemSIM" kan du administrere dit abonnement og betale dine faktura.
Dækning
Vi benytter os af TDC's netværk og du kan derfor roligt forvente den bedste dækning nogensinde.
APN og indstillinger
Vores APN er "internet" uden brugernavn og adgangskode.